(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Μεταπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | MBA0204 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 2ο |
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
Διαλέξεις | 3 | ||
Σύνολο | 3 | 6 | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδίκευσης | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://www.eclass.tuc.gr/courses/MPD308/ |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εισαγωγή στις υπηρεσίες, Βασικά χαρακτηριστικά Marketing Υπηρεσιών, Ικανοποίηση πελάτη, Ποιότητα Υπηρεσιών, Μοντέλο SERVQUAL, Αφοσίωση πελατών, Σχεσιακό Marketing, Συστήματα διαχείρισης πελατών, Σχεδιασμός υπηρεσιών, Επικοινωνία και διαφήμιση, Διαχείριση παραπόνων και ανάκτηση υπηρεσιών, Ειδικά θέματα Marketing Υπηρεσιών
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και με φυσική παρουσία |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
Στη Διδασκαλία: | - eclass - powerpoint - videos | |||
Στην Επικοινωνία με τους φοιτητές: | - email - eclass |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
Διαλέξεις | 39 ώρες | |||
Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας | 40 ώρες | |||
Εκπόνηση έρευνας/μελέτης | 20 ώρες | |||
Αυτοτελής μελέτη | 51 ώρες | |||
Σύνολο | 150 ώρες |
Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :
(1) Βασικές έννοιες και ταξινόμηση υπηρεσιών, (2), Βασικά χαρακτηριστικά μάρκετινγκ υπηρεσιών, (3) Μέτρηση ικανοποίησης πελατών και μοντέλα συμπεριφοράς καταναλωτών, (4) Πολυκριτήρια αξιολόγηση ικανοποίησης πελατών, (5) Αφοσίωση πελατών, (6) Σχεσιακό μάρκετινγκ, (7) Ορισμός ποιότητας υπηρεσιών και ανάλυση χάσματος, (8) Το μοντέλο SERVQUAL, (9) Προσωπικό επαφής και υπηρεσίες, (10) Εσωτερικό Marketing και ικανοποίηση εργαζομένων, (11) Σχεδίαση υπηρεσιών, (12) Επικοινωνία υπηρεσιών, (13) Διαχείριση παραπόνων και ανάκτηση υπηρεσιών
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
Ατομική Εργασία | 100% | (Δημόσια Παρουσίαση) | ||
(Προφορική Εξέταση) | ||||
(Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας) |
Σχόλια για την Αξιολόγηση των Φοιτητών :
Εκπόνηση ατομικής εργασίας σε πραγματική περίπτωση επιχείρησης παροχής υπηρεσιών.
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
Συναφής Βιβλιογραφία (μερική κάλυψη):
Συναφή επιστημονικά περιοδικά: