Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

(1) ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Μεταπτυχιακό
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ MBA0205 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 2ο
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις 3  
Σύνολο 3 6
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ειδίκευσης
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ  
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ελληνικά
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Όχι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) https://www.eclass.tuc.gr/courses/MPD307/

 

(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  •  Αναγνωρίζει τεχνολογίες διαδικτύου, εικονικές επιχειρήσεις, ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ψηφιακού μάρκετινγκ
  •  Χρησιμοποιεί επιχειρηματικά μοντέλα ηλεκτρονικού εμπορίου και ειδικό λογισμικό
  •  Αναλύει τη συμπεριφορά (λήψη αποφάσεων) των ψηφιακών καταναλωτών με χρήση μεθόδων επιχειρησιακής έρευνας/βελτιστοποίησης και τεχνητής νοημοσύνης
  •  Αξιολογεί εναλλακτικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ,
  •  Προσδιορίζει ψηφιακό περιβάλλον και μάρκετινγκ
  •  Διαλέγει Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
  •  Εξασκείται στη διενέργεια ψηφιακών ερευνών αγοράς ανταγωνισμού επιχειρήσεων/προϊόντων/υπηρεσιών και ικανοποίησης καταναλωτών
  •  Διατυπώνει το καταναλωτικό προφίλ τμημάτων αγοράς με βάση αποτελέσματα εφαρμογής ειδικών λογισμικών
  •  Εφαρμόζει κατάλληλες μεθόδους επιχειρησιακής έρευνας/βελτιστοποίησης και μηχανικής μάθησης με στόχο το προσωποποιημένο Μάρκετινγκ
  •  Ερμηνεύει αποτελέσματα εφαρμογής μεθόδων επιχειρησιακής έρευνας/βελτιστοποίησης και τεχνητής νοημοσύνης σε αποτελέσματα ερευνών αγοράς, ανάλυσης καλαθιού αγοράς, σχολίων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Γενικές Ικανότητες
 
  •  Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  •  Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  •  Λήψη αποφάσεων
  •  Αυτόνομη εργασία
  •  Προφορική επικοινωνία
  •  Εναλλακτική/Καινοτόμος σκέψη
  •  Χρήση Υπολογιστή
  •  Επίλυση προβλημάτων
  •  Διαχείριση αριθμητικών δεδομένων
  •  Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
 

(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Τεχνολογίες Υποστήριξης ΗΕ. Επιχειρηματικά μοντέλα ΗΕ. Στρατηγική ΗΕ. Εικονικές Επιχειρήσεις. Στρατηγικές αποφάσεις μάρκετινγκ. Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Ψηφιακό περιβάλλον και μάρκετινγκ. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Συμπεριφορά καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή. Καταναλωτικό Προφίλ. Προσωποποιημένο Μάρκετινγκ. Συστήματα Συστάσεων. Εργαλεία Μέτρησης και Ανάλυσης Απόδοσης στο Διαδίκτυο. Εξόρυξη Γνώσης και Ανάλυση Κειμένου.

(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και με φυσική παρουσία
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Στη Διδασκαλία: -    Διενέργεια του μαθήματος με χρήση διαφανειών power point.
-    Χρήση πακέτων λογισμικού για παρουσίαση μεθόδων και εφαρμογής τους στην επίλυση προβλημάτων
-    Εκπόνηση εργασιών
Στην Επικοινωνία με τους φοιτητές: -    Επικοινωνία με φυσική παρουσία σε ώρες γραφείου
-    Επικοινωνία μέσω Skype και zoom για επίλυση αποριών
-    Μέσω της πλατφόρμας τηλε-εκπαίδευσης e-Class
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Διαλέξεις 39 ώρες
Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας 90 ώρες
Μελέτη και ανάλυση Βιβλιογραφίας 25 ώρες
Σύνολο 154 ώρες


Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :

1ο Μάθημα - Ηλεκτρονικό Επιχειρείν & Ψηφιακό Μάρκετινγκ – Εισαγωγή
2o Μάθημα - Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
3ο Μάθημα - Επιχειρηματική Ευφυΐα & Επιχειρηματική Αναλυτική
4o Μάθημα - Ψηφιακό Μάρκετινγκ
5ο Μάθημα - Εικονικές Επιχειρήσεις
6ο Μάθημα - Εισαγωγή στο e-Government
7ο Μάθημα - eMarketing
8ο Μάθημα - Social Media Marketing
9ο Μάθημα – Ανάλυση Συμπεριφοράς Καταναλωτή
10ο Μάθημα - Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Μάρκετινγκ
11ο Μάθημα - Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Μάρκετινγκ
12ο Μάθημα – Συστήματα Συστάσεων
13ο Μάθημα - Ανάλυση Δεδομένων Αγοράς

Αλλα Σχόλια για την Οργάνωση της Διδασκαλίας :

Οι φοιτητές εκπονούν εργασία, το θέμα της οποίας επιλέγεται μέσα από μια λίστα θεμάτων που προτείνονται ανά ακαδημαϊκό έτος από το διδάσκοντα και λαμβάνοντας υπόψη τις γνώσεις (εκπαίδευση, εμπειρία, ...) αλλά και τα αντικείμενα της εργασίας του κάθε φοιτητή.
Στο τέλος του μαθήματος εξετάζονται γραπτώς/προφορικώς στην ύλη του μαθήματος.

(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση
Γραπτή Τελική Εξέταση 30% (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχηση)
    (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης)
    (Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας)
    (Ερωτήσεις επίλυσης προβλημάτων)
Ατομική Εργασία 70% (Δημόσια Παρουσίαση)
    (Προφορική Εξέταση)
    (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας)


Σχόλια για την Αξιολόγηση των Φοιτητών :

Για την εκπόνηση των εργασιών παρέχεται από τον διδάσκοντα, αναλόγως του θέματος της εργασίας, ενδεικτικό υλικό όπως άρθρα, βιβλία, ιστοσελίδες, αποθήκες δεδομένων, κα.
Κατά την 6η-7η εβδομάδα εκπόνησης γίνεται σύντομη παρουσίαση της προόδου των εργασιών με στόχο την υποβοήθηση των φοιτητών στην υλοποίησή τους. Η παρουσίαση δεν αξιολογείται. Καθ' όλη τη διάρκεια του εξαμήνου διατίθεται 1 ώρα πριν από κάθε μάθημα για επίλυση αποριών τόσο όσον αφορά το μάθημα όσο και την εκπόνηση των εργασιών.

(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Νικόλαος Ματσατσίνης (2021), Επιχειρηματική Ευφυΐα, Αναλυτική και Ανάλυση Μεγάλων Δεδομένων για Λήψη Αποφάσεων (ΕΥΔΟΞΟΣ: 94702117)
Ματσατσίνης, Ν., Β. Γρηγορούδης, Χ. Γαγάνης, Κ. Ζοπουνίδης (2010), Ανάπτυξη και Λειτουργία Μικρο-Μεσαίων Επιχειρήσεων, Κλειδάριθμος (ΕΥΔΟΞΟΣ: 13594).
Matsatsinis, N.F., Y. Siskos (1999), MARKEX: An intelligent decision support system for product development decisions, European Journal of Operational Research, vol. 113, no. 2, pp. 336-354.
Grigoroudis, E., Y. Siskos (2002), Preference disaggregation for measuring and analysing customer satisfaction - The MUSA method, European Journal of Operational Research, vol. 143, pp. 148–170.
Manouselis, N., N.F. Matsatsinis (2001), Introducing a Multi-Agent, Multi-Criteria Methodology for Modeling Electronic Consumer’s Behavior: The Case of Internet Radio, in: M. Klush, F. Zambonelli (eds.), Lecture Notes in Artificial Intellingence - Cooperative Information Agents, Springer Verlag, Vol. 2182, pp. 190-195.
Tsafarakis, S., K. Lakiotaki, N. Matsatsinis (2010), Applications of MCDA in Marketing and e-Commerce, in: C. Zopounidis, P.M. Pardalos (Eds.), Handbook of Multicriteria Analysis, Springer Publishers, pp. 425-448.
Lakiotaki, K., N. Matsatsinis, A. Tsoukias (2011), Multi-Criteria User Profiling in Recommender Systems, IEEE Intelligent Systems, vol. 26, no.2, pp. 64 – 76.
Matsatsinis, N.F., E. Grigoroudis, P. Delias (2003), User Satisfaction and e-Learning Systems: Towards a Multi-criteria Evaluation Methodology, Operational Research: An International Journal, vol. 3, no. 3, pp. 249-260
Ηλεκτρονικά βιβλία, άρθρα, υλικό και δεδομένα από το διαδίκτυο