(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Μεταπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | MBA0201 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 2ο |
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
Διαλέξεις | 3 | ||
Σύνολο | 3 | 6 | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδίκευσης | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://www.eclass.tuc.gr/courses/MPD306/ |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εισαγωγή στην Έρευνα Αγοράς, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων Καταναλωτή, τύποι Έρευνας Αγοράς, Βασικά εργαλεία Έρευνας Αγοράς, Δειγματοληψία, Ποσοτικές μέθοδοι Ανάλυσης, Ανάλυση Δεδομένων και ερμηνεία, Βασικά μοντέλα Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Μετα-αγοραστική Συμπεριφορά Καταναλωτή. |
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και με φυσική παρουσία |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
Στη Διδασκαλία: | - χρήση πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης - e-book - open archives | |||
Στην Επικοινωνία με τους φοιτητές: | - email - chat - tele-conference meetings |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
Διαλέξεις | 39 ώρες | |||
Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας | 12 ώρες | |||
Αυτοτελής μελέτη | 60 ώρες | |||
Σεμινάρια | 21 ώρες | |||
Μελέτη και ανάλυση Βιβλιογραφίας | 18 ώρες | |||
Σύνολο | 150 ώρες |
Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :
1η εβδομάδα. Εισαγωγή στην έρευνα αγοράς και τη συμπεριφορά καταναλωτή
2η εβδομάδα. Διαδικασία λήψης απόφασης καταναλωτή
3η εβδομάδα. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας
4η και 5η εβδομάδα. Εισαγωγή στην έρευνα
6η και 7η εβδομάδα. Δειγματοληψία
8η - 13η εβδομάδα Τεχνικές και μέθοδοι ποσοτικής ανάλυσης
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
Γραπτή Τελική Εξέταση | 70% | (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχηση) | ||
(Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας) | ||||
(Ερωτήσεις επίλυσης προβλημάτων) | ||||
Ατομική Εργασία | 30% | (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας) |
Σχόλια για την Αξιολόγηση των Φοιτητών :
Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται με (α) γραπτή - ηλεκτρονική εξέταση στο τέλος εξαμήνου (70%) και (β) για το 30% οι φοιτητές έχουν να επιλέξουν είτε την παράδοση 3 ατομικών ασκήσεων από τις 5 που δίδονται συνολικά είτε να παραδόσουν 2 μικρές ομαδικές ασκήσεις.
Για την ενεργητική συμμετοχή των φοιτητών δίδονται τα εξής (διαμορφωτική αξιολόγηση χωρίς βαθμό)
1. Δύο άρθρα για μελέτη, τα οποία συζητούν οι φοιτητές στο 2ο μάθημα.
2. Μία άσκηση για την ανάμιξη των καταναλωτών στη λήψη απόφασης, την οποία συζητούν οι φοιτητές στο 3ο μάθημα.
3. Μία άσκηση για τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα των προσωπικών συνεντεύξεων ή τηλεφωνικών κλπ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, τις οποίες συζητούν οι φοιτητές στο 4ο μάθημα.
4. Ορισμένοι προβληματισμοί για τη δειγματοληψία την οποία συζητούν οι φοιτητές στο 8ο μάθημα.
5. Αρχεία δεδομένων στο E-Class για ποσοτικές αναλύσεις, τις οποίες παρουσιάζουν οι φοιτητές από το 9ο έως και το 13ο μάθημα.
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
e-Book: Χαλικιάς, Μανωλέσου & Λάλου (2015). Μεθοδολογία Έρευνας και Εισαγωγή στη Στατιστική Ανάλυση Δεδομένων. Βιβλίο Γ. Σιώμκος (2011). Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική Μάρκετινγκ. Εκδόσεις Σταμούλης, Αθήνα. Βιβλίο J. Fahy & D. Jobber (2014). Αρχές Μάρκετινγκ, Επιμέλεια Στ.Τσαφαράκης. Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα. Διαλέξεις ΑΠΘ από Χρ. Μπουτσούκη, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα από τη διεύθυνση opencourses.auth.gr/courses/OCRS275/ Alan Bryman (2017). Μέθοδοι κοινωνικής έρευνας. Εκδ. Gutenberg, Αθήνα. |