(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης | ||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Μεταπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | MBA0103 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1ο |
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |
Διαλέξεις | 3 | ||
Σύνολο | 3 | 6 | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικού υποβάθρου | ||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνικά | ||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://www.eclass.tuc.gr/courses/MPD290/ |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά καταναλωτή, Έρευνα Μάρκετινγκ, Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση Aγοράς, Στόχευση Αγοράς, Τοποθέτηση προϊόντος, Πολιτική προϊόντος, Ανάπτυξη προϊόντος/μάρκας, Τιμολόγηση, Προώθηση-Προβολή, Διανομή, Στρατηγική. |
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και δια ζώσης |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ||||
Στη Διδασκαλία: | - Χρήση του λογισμικού Zoom για την υποστήριξη εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για ορισμένους φοιτητές | |||
Στην Επικοινωνία με τους φοιτητές: | - Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||||
Διαλέξεις | 39 ώρες | |||
Αυτοτελής μελέτη | 111 ώρες | |||
Σύνολο | 150 ώρες |
Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :
1. Αντικείμενο και εξέλιξη του Μάρκετινγκ
2. Το περιβάλλον του Μάρκετινγκ και ο προσδιορισμός της αγοράς
3. Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή και επιχειρήσεων
4. Έρευνα Μάρκετινγκ
5. Τμηματοποίηση αγοράς
6. Στόχευση αγοράς
7. Τοποθέτηση προϊόντος
8. Προϊόν
9. Ανάπτυξη προϊόντος και μάρκας
10. Τιμολόγηση
11. Διανομή
12. Προβολή, επικοινωνία
13. Στρατηγική και προγραμματισμός Μάρκετινγκ
(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση | ||||
Γραπτή Τελική Εξέταση | 100% | (Ερωτήσεις επίλυσης προβλημάτων) |
(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
«Η λογική του Μάρκετινγκ», 2020, Παντουβάκης, «Μάρκετινγκ: αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις, νέα δεδομένα», 2019 «Εισαγωγή στο μάρκετινγκ», 2018, Πασχαλούδης Δημήτριος «Διοίκηση μάρκετινγκ: σύγχρονες τάσεις και μορφές», 2017, Γκάβαλη Ελένη «Μάρκετινγκ μάνατζμεντ», 2017, Kotler «Μάρκετινγκ», 2015, Παντουβάκης, Σιώμκος, Χρήστου «Αρχές Μάρκετινγκ», 2014, Fahy & Jobber «Βασικές αρχές μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση», 2012, Perreault «Μάρκετινγκ : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές» 2010, Δημητριάδης Σ. «Εισαγωγή στο μάρκετινγκ», 2009, Armstrong «Μάρκετινγκ μάνατζμεντ», 2006, Kotler - Συναφή επιστημονικά περιοδικά: • Journal of Marketing • Journal of Marketing Research • Marketing Science • Journal of the Academy of Marketing Science |