Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

(1) ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Μεταπτυχιακό
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ MBA0202 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 2ο
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις 3  
Σύνολο 3 6
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ειδίκευσης
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ  
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ελληνικά
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Όχι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) https://www.eclass.tuc.gr/courses/MPD305/

(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  •  Αναγνωρίζει τις διαφορετικές μορφές καινοτομίας
  •  Διακρίνει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αγορών υψηλής τεχνολογίας
  •  Προσδιορίζει τους παράγοντες που ενθαρρύνουν την καινοτομία
  •  Εκτιμάει (Υπολογίζει) την υιοθέτηση και διάχυση καινοτομιών
  •  Δημιουργεί κουλτούρα και κλίμα υιοθέτησης καινοτομίας
  •  Σχεδιάζει (Συνθέτει) στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων
Γενικές Ικανότητες
 
  •  Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  •  Λήψη αποφάσεων
  •  Αυτόνομη εργασία
  •  Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  •  Προφορική επικοινωνία
  •  Εναλλακτική/Καινοτόμος σκέψη
  •  Επίλυση προβλημάτων
 

(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος, Επιχειρηματικά Μοντέλα, Κατηγορίες Καινοτομίας, Διαχείριση της Καινοτομίας, Προσδιορισμός καταναλωτικών προτιμήσεων, Αρχιτεκτονική προϊόντων, Καθορισμός προδιαγραφών, Προσομοίωση αγοράς, Πρόβλεψη ζήτησης, Ανάπτυξη πρωτοτύπων, Μίγμα μάρκετινγκ.

(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και με φυσική παρουσία
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Στη Διδασκαλία: -    Χρήση του λογισμικού Zoom για την υποστήριξη εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για ορισμένους φοιτητές
Στην Επικοινωνία με τους φοιτητές: -    Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Διαλέξεις 39 ώρες
Αυτοτελής μελέτη 59 ώρες
Μελέτη και ανάλυση Βιβλιογραφίας 52 ώρες
Σύνολο 150 ώρες

Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :

1. Χαρακτηριστικά αγορών υψηλής τεχνολογίας
2. Μορφές καινοτομίας
3. Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
4. Εταιρική Κουλτούρα & Κλίμα
5. Έρευνα μάρκετινγκ
6. Μέθοδοι πρόβλεψης
7. Υιοθέτηση και διάχυση καινοτομίας
8. Τμηματοποίηση
9. Στόχευση
10. Τοποθέτηση
11. Branding
12. Τιμολόγηση
13. Διανομή

(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση
Γραπτή Τελική Εξέταση 100% (Ερωτήσεις επίλυσης προβλημάτων)

 

 

(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
◦ "Marketing of High-Technology Products & Innovations", (3rd edition, 2010), Jakki Mohr, Sanjit Sengupta, Stanley Slater
◦ "High-Tech και βιομηχανικό μάρκετινγκ" (2019), Σιώμκος, Τσάμης, Φωτιάδης
◦ "Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και βιομηχανικών προϊόντων" (2017), Σιώμκος, Τσάμης, Φωτιάδης

Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
◦ "International Journal of Research in Marketing"
◦ "Journal of Interactive Marketing"
◦ "Industrial Marketing Management"