Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

Slide background

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Master in Business Administration (M.B.A.)

(1) ΓΕΝΙΚΑ

 ΣΧΟΛΗ  Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
 ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ  Μεταπτυχιακό
 ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  MBA0202  ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ  2ο
 ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
  Διαλέξεις 3  
  Σύνολο 3 6
 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  Ειδίκευσης
 ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ  
 ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ  Ελληνικά
 ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS   Όχι
 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)  https://www.eclass.tuc.gr/courses/MPD305/

 

(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 Μαθησιακά Αποτελέσματα

 Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  •  Αναγνωρίζει τις διαφορετικές μορφές καινοτομίας
  •  Διακρίνει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αγορών υψηλής τεχνολογίας
  •  Προσδιορίζει τους παράγοντες που ενθαρρύνουν την καινοτομία
  •  Εκτιμάει (Υπολογίζει) την υιοθέτηση και διάχυση καινοτομιών
  •  Δημιουργεί κουλτούρα και κλίμα υιοθέτησης καινοτομίας
  •  Σχεδιάζει (Συνθέτει) στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων
 Γενικές Ικανότητες
 
  •  Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  •  Λήψη αποφάσεων
  •  Αυτόνομη εργασία
  •  Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  •  Προφορική επικοινωνία
  •  Εναλλακτική/Καινοτόμος σκέψη
  •  Επίλυση προβλημάτων
 

 

(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος, Επιχειρηματικά Μοντέλα, Κατηγορίες Καινοτομίας, Διαχείριση της Καινοτομίας, Προσδιορισμός καταναλωτικών προτιμήσεων, Αρχιτεκτονική προϊόντων, Καθορισμός προδιαγραφών, Προσομοίωση αγοράς, Πρόβλεψη ζήτησης, Ανάπτυξη πρωτοτύπων, Μίγμα μάρκετινγκ.

 

(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ   Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και με φυσική παρουσία
 ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
 Στη Διδασκαλία: Χρήση του λογισμικού Zoom για την υποστήριξη εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για ορισμένους φοιτητές
 Στην Επικοινωνία με τους φοιτητές:  Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
 Διαλέξεις  39 ώρες
 Αυτοτελής μελέτη  59 ώρες
 Μελέτη και ανάλυση Βιβλιογραφίας  52 ώρες
 Σύνολο  150 ώρες

Διδακτέα Ύλη ανά Εβδομάδα (13 εβδομάδες) :

1. Χαρακτηριστικά αγορών υψηλής τεχνολογίας
2. Μορφές καινοτομίας
3. Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
4. Εταιρική Κουλτούρα & Κλίμα
5. Έρευνα μάρκετινγκ
6. Μέθοδοι πρόβλεψης
7. Υιοθέτηση και διάχυση καινοτομίας
8. Τμηματοποίηση
9. Στόχευση
10. Τοποθέτηση
11. Branding
12. Τιμολόγηση
13. Διανομή

 

(5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

 Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση
 Γραπτή Τελική Εξέταση   100%   (Ερωτήσεις επίλυσης προβλημάτων)

 

(6) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

  • "Marketing of High-Technology Products & Innovations", (3rd edition, 2010), Jakki Mohr, Sanjit Sengupta, Stanley Slater
  • "High-Tech και βιομηχανικό μάρκετινγκ" (2019), Σιώμκος, Τσάμης, Φωτιάδης
  • "Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και βιομηχανικών προϊόντων" (2017), Σιώμκος, Τσάμης, Φωτιάδης


Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

  • International Journal of Research in Marketing
  • Journal of Interactive Marketing
  • Industrial Marketing Management